Lima (peru) - Reisverslag uit Lima, Peru van Bas en Sharan - WaarBenJij.nu Lima (peru) - Reisverslag uit Lima, Peru van Bas en Sharan - WaarBenJij.nu

Lima (peru)

Door: Bas en Sharan

Blijf op de hoogte en volg Bas en Sharan

01 Oktober 2015 | Peru, Lima

Na een zeer turbulente vlucht, de Vliegende Hollander was er niets bij, kwamen we ’s avonds aan in Lima. Dit is een enorme stad waar zo’n 10 miljoen mensen wonen.

We verblijven in het populaire gedeelte dat Miraflores wordt genoemd. Vanmorgen hebben we dit gedeelte dan ook verkend. We zijn onder andere naar een kleistreen pre-Inca tempel (Huaca Pucllana) en het centrale park geweest dat tjokvol katten zat. We maakten onze route af langs de kust, waar je mooi over de Grote oceaan uitkeek.

Dadelijk verlaten we Lima alweer, dan nemen we de bus zuidwaarts, die ons in zo’n 5 uur naar de plaats Ica zal brengen.

• 01 Oktober 2015 - 20:41

Lia:

hoi Sharan en Bas
    het eerste verslag weer, in ieder geval lekker weer in oktober
    jammer dat je daar niet wat van mee kunt nemen
    Veel plezier en doe voorzichtig xxx

Tags: lima, miraflores, inca, ica